sobota 17. listopadu 2012

Premiéra filmu Vymahači

Včera večer 16. listopadu 2012 proběhla jedna z dlouho očekávaných událostí letošního podzimu. Ano, byla to premiéra filmu Vymahači. Na jeho tvorbě jsem se nemálo podílel a strávil jsem opravdu hodně času při tvorbě filmových efektů, které film obohatili. Nicméně největší kus práce odvedl jeho tvůrce, režisér, scénárista, kameraman a herec v jedné osobě. Je to nikdo jiný než můj kamarád Marek "Markus" Dvořák. Tímto bych mu rád poděkoval, že umožnil vznik něčeho tak velkolepého navíc s opravdu omezeným rozpočtem. Kromě tvorby animací, výbuchů, střelby a jiných efektů jsem si i ve filmu zahrál menší roli. Ztvárnil jsem postavu IT odborníka, který pracuje pro vymahačskou firmu. Neboť se vymahačská firma pohybuje na hraně zákona je jeho úkolem dostat se do různých systémů a získat potřebné informace jakýmkoliv způsobem.

Premiéra filmu Vymahači, kino Lucerna

A na závěr pár zajímavostí z natáčení.

Ve filmu se dvakrát objeví jako vyzvánění v mobilu titulní písně, které nazpíval rapper Nate a provází celý film. Natáčelo se v Bernu, Ženevě a na řeckém ostrově Santorini. Také na 47. filmovém festivalu Karlovy Vary. Hotel Krebs se nachází opravdu ve Švýcarsku, 40 km od Bernu u jezera Thun. Ve snímku "účinkují" auta Ferrari California, Ferrari F 450, Porsche Boxster, Porsche 911 Targa 4 a další. Všechny scény, které se odehrávají v noci byly točeny ve dne a posléze upraveny v počítači na noční záběry. Ukradené černé Porsche 911 se opravdu prohání nedaleko ulic Českomoravská a Vysočanská, jak je hlášeno ve vysílačce.

Žádné komentáře:

Okomentovat