úterý 29. prosince 2020

Endomondo končí

Blíží se nám konec roku a spolu s ním končí Flash Player od Adobe, který je už mnoho let mrtví a tak to nikoho netrápí. Ale co mnohé trápí je že s koncem roku končí i oblíbená fitness aplikace a sociální síť Endomondo. Já ji používal na trekování všech mých sportovních aktivit, a tak mě její náhlý konec dost mrzí. 

Pokud máte na Endomondu jako já svá data (zaznamenané aktivity, spojení s přáteli atd.) a nechcete o ně přijít, máte na jejich stažení nejvyšší čas. Endomondo sice končí 31. prosince 2020, ale data si budete moci stáhnout údajně až do 31. března 2021. Každopádně bych s tím neotálel. Já už mám vše zmigrované. Jak vidíte, jde to i v aplikaci velmi jednoduše.



V posledních týdnech jsem zkoušel jiné aplikace a hledal vhodnou alternativu. Mám pro vás 2 tipy. První je MapMyFitness, což samotné Endomondo doporučuje. Aplikace umí téměř to samé, uživatelské rozhraní hodně podobné. Není divu, když za ní stojí také Under Armour.


No a ten druhý tip je aplikace Strava. V češtině ten název může znít zvláštně, ale nenechte se zmást, je to také fitness sociální síť. Já ji používám už delší dobu, paralelně s Endomondo, protože Stravu používá hodně mých přátel. Co jsem si tak všiml, tak Strava je hodně populární na trekování běhání a cyklistiky. Endomondo ale nabízelo daleko více sportů a mohl jsem si trekovat například jízdu na koloběžce, což ve Stravě není a nezbývá tak koloběžku vést jako jízda na kole nebo workout, což byl důvod proč jsem primárně používal Endomondo. Teď když ale Endomondo končí, vyhrává Strava, protože na MapMyFitness nikdo z mých přátel není a co si budeme povídat, i když sportuji hlavně pro zdraví a ne pro lajky, tak fitness sociální síť bez přátel je prostě nuda.



Žádné komentáře:

Okomentovat