středa 17. listopadu 2021

Duolingo - 2 000 denní řada

Před nějakým časem jsem natočil video, kde jsme sdílel okamžik, kdy jsem překonal 1 000 denní řadou na Duolingu. To znamená, že jsem se 1 000 dnů v kuse učil nějaký cizí jazyk. Jak už z názvu článu asi tušíte, tak to bylo před 1 000 dny. Ano, je to dalších 1 000 dnů, co jsem Duolingo dělal. 1000 dnů jsou necelé 3 roky, přesněji 2,7 let a 2000 dnů, to je skoro 5 a půl let. 

Aktuálně se na Duolingu učím němčinu, kterou jsem se začal učit, když byl první lockdown. V té době jsem si řekl, že využiji čas, kdy se nesmí nikam chodit a naučím se další cizí jazyk. Německy jsem se nikdy v životě neučil. Ani ve škole, ani v žádné jazykovce. Učím se vlastně jen online za pomocí aplikace Duolingo. Na Duolingu jsem se učil i ruštinu, francouzštinu, španělštinu, ale zkoušel jsem i italštinu a portugalštinu. Než jedu na dovolenou, tak se na Duolingu pustím do kurzu toho jazyka, kterým se v dané zemi mluví a trošku se naučím, abych něco pochytil. Je příjemné, když jsem schopen si v místním jazyce v restauraci objednat jídlo, nebo se třeba zeptat na cestu.

Od posledně se Duolingo změnilo a stále se ta aplikace vyvíjí. Přibývají tam nové lekce, nové okruhy a taky i příběhy. Ty mě baví úplně nejvíc. No podívejte se na video sami, jak jsem překonal 2000 dnů.


A říkám, stačí opravdu pár minut denně, dělat to každý den a uvidíte, jaký budete dělat v jazyce pokroky. Sami si to vyzkoušejte, nevzdávejte to hned a schválně, třeba jednou budete mít taky takovou dlouhou řadu. Věřte ale že o délce řady to není. Je to o tom, něco se naučit, procvičit a být zase o něco chytřejší!

Tak se měj hezky a zase příště. Auf Wiedersehen!


Žádné komentáře:

Okomentovat