pondělí 7. října 2019

Paragliding v Krkonoších

Zdravím přátelé, úplně nejsem šťastný, když jsem ve výškách. Vždy si hned představuji fatální scénáře, jak uklouznu, ztratím rovnováhu a spadnu. Co je ale zvláštní, že se často více bojím o někoho jiného, kdo hazarduje bez jakéhokoliv jištění na hraně propasti nebo vrcholku skály. Žaludek mám úplně sevřený a trnu, kdy se ten můj katastrofický scénář naplní. 

No a hádejte, co jsem dostal k narozeninám. Ano, můj bráška mi dal super dárek - paraglidingový let. Ti co mě znají více teď říkají. Ale počkat, vždyť máš narozeniny na podzim a teď je červen! Ano, trvalo mi dlouho, než jsem našel odvahu, vhodné počasí a volný termín v jeden den. A co myslíte, skočil jsem? Pojďme se na to podívat.


Během cesty nahoru a oblékání do postrojů jsem dostal základní instrukce a bezpečnostní školení. No a pak se rozběhl a během pár okamžiků jsem tiše plachtil nad vrcholky stromů. Kdo by nezatoužil po tom pocitu odlepit se od země a vznést se k oblakům jako pták. Strach byl ta tam a já si užíval bezstarostně kroužit nad krajinou krkonošských hor a kochal se úžasným výhledem. 





Žádné komentáře:

Okomentovat